Vertrek - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Noël Selow - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Noël Selow - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Noël

05 Juli 2014 | Duitsland, Düsseldorf

Daar zit ik dan, alleen op het vliegveld in Düsseldorf. Nu gaat mijn reis echt beginnen! Zes weken lang vrijwilligerswerk doen in de Mahatma Gandhi Clinic. Iets waar ik al jaren van droom wordt dan nu echt werkelijkheid. Ik zag toch wel een beetje op tegen deze dag, vooral het afscheid. En ik moet zeggen dat het afscheid ook wel echt heel zwaar was. Nu ik dit aan het typen ben, zit ik nog steeds met tranen in mijn ogen.
Over een uurtje vertrekt het vliegtuig van Düsseldorf naar München en vanuit daar ga ik naar Johannesburg. En vanuit Johannesburg naar Livingstone. Daar wordt ik als het goed is opgehaald door iemand van de organisatie en kan het avontuur echt beginnen!

Ik weet niet zo goed hoe de internetverbinding is in Zambia, maar ik probeer zo vaak mogelijk een berichtje hierop te zetten hoe het met mij is. En natuurlijk ook heel veel foto's !

Tot snel weer !
XXXX

  • 05 Juli 2014 - 17:30

    Bernice:

    Veel plezier Noël! Ik ga je zeker volgen! Xx

  • 05 Juli 2014 - 17:30

    Iris:

    Klinkt spannend! Heel veel plezier. Met mijn ervaring als vrijwilligerswerk kan ik zeggen dat het super word. En nooit alleen over straat lopen!! Een goede reis. Groetjes iris

  • 05 Juli 2014 - 17:49

    Rowi:

    Heel veel succes en vooral veel plezier meid! ik hou je blog zeker in de gaten.
    Pas goed op jezel!
    Tot snel XXX

  • 05 Juli 2014 - 20:47

    Ferry:

    Veel plezier en sterkte Noel . En voor het begin een goede reis . Xxx

  • 05 Juli 2014 - 20:49

    Mama:

    hee lieverd,

    ook hier zijn de tranen weer een beetje gedroogd, ik heb je lieve vriendje net weer op de trein gezet,
    ook hij had het zwaar...

    ik heb gezegd dat hij altijd welkom is en hij komt meehelpen met verhuizen,

    geniet ervan meissie, een ervaring die je nooit meer zult vergeten.

    hou van je xxxxxxx

  • 05 Juli 2014 - 20:53

    Chloé:

    lieve zus :

    heel veel plezier en bedankt voor de lieve kaart.
    mis je nu al heel erg , heel veel succes daar.

    ik ga je super erg missen , hou super veel van je !

    dikke kus x je kleine zusje xx

  • 05 Juli 2014 - 20:56

    Bodhi:

    hee lieve zus,


    heel veel plezier daar in afrika en nog bedankt voor de lieve kaart,
    ik mis je nou al dus da word wat die 6weken.
    heel veel succes daar

    ik hou van je dikke kus van je kleine broertje

  • 06 Juli 2014 - 01:44

    Desiree Maas:

    Veel plezier en pas goed op jezelf!! Groetjes xx

  • 06 Juli 2014 - 11:22

    Buren:

    leuk Noel, zo'n blog, gaan we zeker bijhouden. Zelfs wij vinden het spannend. Geniet ervan lieverd, die heimwee is dadelijk zo over als je eenmaal daar bent en druk bezig bent. Er komt zoveel op je af, daar heb je dan geen tijd voor. Baie behae!!

    Dikke kus en knuffel van de buren!!

  • 06 Juli 2014 - 13:08

    Nita:

    Nou, daar ga je dan...ze zeggen dat het leven een reis is: het gaat niet om de bestemming maar de weg daar naartoe. Wat een kado als je dan je droom mag gaan waarmaken met een reis zoals dit. De mensen die je gaat ontmoeten, de ervaringen, de andere cultuur, je realiseren wat jij voor hen kunt betekenen...geniet, proef, ruik, onderga en onthoudt alles voor de volle 100%! Met straks misschien wel het mooiste van alles: weer thuiskomen bij de mensen van wie jij houdt...
    Xxxx ook van de vier apekoppen ;-)

  • 06 Juli 2014 - 13:21

    Karlijn:

    Lieve Noel! Heel heel veel plezier en geniet van je tijd! Ben erg benieuwd naar alle verhalen!


  • 06 Juli 2014 - 21:28

    Quinty :

    hee lieve zus,

    heel veel plezier daar bedankt voor je lieve kaartje, ik mis je nu al heel erg.
    succes en geniet ervan maar dat gaat zeker lukken ;)
    ik houd je blog in de gaten!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Juli 2014 - 21:38

    Kay:

    Heee Noel!!

    Heeel veel plezier en succes daar in Afrika!
    Geniet van deze geweldige ervaring voor zolang het duurt,
    want als je het leuk hebt vliegt de tijd zo voorbij!

    Ook ik ga je blog volgen ben benieuwd!!

    xxx Kay

  • 10 Juli 2014 - 19:24

    Gisela Van Selow:

    Lief nichtje, wat een belevenis. Heel knap dat je dit doet.
    Geniet van je tijd daar en ik blijf je volgen.

    Dikke kus van je tante Gis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Düsseldorf

Noël

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 7030

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Zambia

Landen bezocht: